7 نکته مهم برای صفحه محصول در فروشگاه آنلاین

بسیاری از مشتریان برای راحتی بیشتر به صورت آنلاین خرید می کنند. آیا به عنوان صاحب مشاغل تجارت الکترونیکی، خرید را برای مشتریان تان آسان تر می کنید؟ به طور خاص، آیا صفحات فرود محصول شما باعث می شوند که کل تجربه خرید برای مشتریان شما ساده باشد؟ ادامه مطلب را مطالعه کنید تا دریابید که صفحات محصول شما درباره کسب و کارتان به مشتریان چه می گویند. ۷ نکته مهم برای صفحه محصول در فروشگاه آنلاین

7 نکته مهم برای صفحه محصول در فروشگاه آنلاین

۱- دسته و عنوان محصول برای خریداران شما نقشه ایجاد می کنند

هنگام ایجاد عناوین دسته بندی، تحقیق کنید که رقبا از چه چیزی استفاده می کنند. یک قانون خوب این است که مانند مشتری فکر کنید که چگونه می خواهید عنوان محصولات مرتب شوند.

۲- توضیحات محصول باید شامل جزئیاتی باشد که مشخصات محصولات شما را به وضوح بیان کند

یکی از نکات مهم برای تجارت الکترونیکی موثر، داشتن توضیحات محصول است. از جمله اطلاعاتی که باید در توضیحات باشند عبارتند از: ابعاد، وزن، رنگ، مواد به کار رفته در محصول و اندازه. حتماً از ابزارهای بصری استفاده کنید تا توصیفات محصول خود را از نظر دید مناسب تر کنید.

۳- تصاویر با کیفیت بالا تأثیر زیادی بر خریداران خواهند گذاشت

حتماً در صورت امکان از چند زاویه عکس بگیرید. نکته دیگر این است که امکان بزرگ نمایی عکس محصول را برای جلوگیری از هرگونه سردرگمی خریداران فراهم کنید.

۴- شرایط و خط مشی ها باید ساده باشند

اگر حمل و نقل رایگان ارائه می دهید یا اگر مشتری مجبور است هزینه آن را بپردازد، حتما آن را ذکر کنید. در صورت امکان، صفحات خاصی را با عنوان سوالات متداول ارائه دهید تا به مشتریان کمک کند که سیاست های شما را بهتر درک کنند.

۵- نظرات کاربران درباره محصولات، اطلاعات مفیدی برای خریداران است

داشتن نظرات مصرف کنندگان باعث آگاهی از تجربه خریداران و کیفیت محصول می شود. از این رو، بررسی ها به اعتبار بیشتر فروشنده کمک می کند که سخنان خریداران خود را پنهان نمی کند.

۶- بخش جستجوی قوی به خریداران این امکان را می دهد تا محصولات شما را به راحتی پیدا کنند

اگر برچسب گذاری کاری نیست که شما به طور معمول انجام می دهید، اکنون زمان شروع است. همچنین می توانید به خریداران اجازه دهید تا از فیلترها در وب سایت شما استفاده کنند. به عنوان مثال، فیلترها را می توان برای قیمت، رنگ، اندازه و … استفاده کرد.

۷- موجودی کالا چیزی است که همه خریداران باید بدانند

هنگامی که وب سایت شما در حال ساخت است، حتماً به طراح سایت تان بگویید که اگر کالایی در اندازه ها، رنگ ها و طرح خاصی موجود نیست، به خریداران اطلاع دهد.

همانطور که گفته شد، صفحات محصول می توانند تأثیر زیادی بر تجربه کلی بازدید کننده شما بگذارند. این صفحات، به نوبه خود، به بازدید کنندگان در خرید نیز کمک می کنند.

مشاوره با ما در این زمینه می تواند بسیار نتیجه بخش باشد. دیجیتال مارکتینگ ثامن آماده ارائه خدمات در زمینه طراحی فروشگاه اینترنتی در کرمان است.

لینک خارجی

عبارات کلیدی: دیجیتال مارکتینگ ثامن – ۷ نکته مهم برای صفحه محصول در فروشگاه آنلاین – طراحی سایت در کرمان – طراحی وب در کرمان – طراحی وب سایت در کرمان – بازاریابی اینترنتی در کرمان – طراحی فروشگاه اینترنتی در کرمان – طراحی فروشگاه آنلاین در کرمان – دیجیتال مارکتینگ کرمان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.