تولید محتوا در کرمان

تولید محتوا در کرمان

اگر برای وب سایت و یا صفحات خود در شبکه های اجتماعی به دنبال راهی برای تولید محتوا در رابطه با کسب و کار خود هستید، به ما مراجعه فرمایید. یکی دیگر از خدماتی که دیجیتال مارکتینگ ثامن ارائه می دهد، تولید محتوا در کرمان است.

دنیایی که امروزه ما در آن زندگی می کنیم به عصر اطلاعات شهرت دارد. زمانی که تلفن همراه خود را روشن کرده و وارد شبکه های اجتماعی شوید، حجم بسیاری از اطلاعات را در مقابل خود مشاهده می کنید. این اطلاعات شامل انواع اخبار روز و بخش بسیاری از آن شامل تبلیغات کسب و کارها می باشد. در واقع با ورود وسایل دیجیتال نظیر لپ تاپ ها، تبلت ها و تلفن های همراه هوشمند به دنیای انسان ها، تبلیغات بیش از گذشته اهمیت پیدا کرده است.

تلفن های همراه هوشمندی که در اختیار هر یک از ما قرار دارند، به عنوان یک رسانه بسیار قوی به حساب می آیند. کسانی که می خواهند کسب و کارشان در دنیای رقابتی امروز حرفی برای گفتن داشته باشد نمی توانند نسبت به حضور داشتن در فضای مجازی بی تفاوت باشند.

بازاریابی محتوا

امروزه بحث بازاریابی محتوا با گسترش فضای مجازی، اهمیت بالایی پیدا کرده است. شما می توانید با نوشتن مطالب مربوط به کسب و کار خود در وب سایت تان بر طبق استانداردهای سئو، از طریق گوگل به جلب مشتری بپردازید. همچنین با تولید محتوایی مفید و با ظاهری زیبا و طراحی قالب اختصاصی برای پست های خود در صفحه اینستاگرام و هشتگ گذاری مناسب و هدفمند، می توانید از طریق تولید محتوا در اینستاگرام، افراد را به سمت کسب و کار خود جذب کنید.

داشتن وب سایت و صفحه در شبکه های اجتماعی، امروزه از نیازهای اساسی هر کسب و کاری می باشد. زیرا مردم با در دست داشتن تلفن های همراه هوشمند خود، با جستجو در گوگل و شبکه های اجتماعی، در پی رفع نیازهای خود به صورت هر چه سریع تر می باشند.

برای اینکه حضور قدرتمندی در فضای مجازی داشته باشید، باید محتوای مفیدی را برای مخاطبان خود تولید کنید تا آنها را مجاب کنید که پیگیر کسب و کار شما باشند. داشتن وب سایت و صفحه در شبکه های اجتماعی به یک اندازه مهم است، زیرا هر کدام مخاطبان خاص خود را دارند. گروهی کسب و کار شما را در گوگل جستجو می کنند و گروهی دیگر در شبکه های اجتماعی. پس باید هم برای وب سایت و هم برای صفحات خود در شبکه های اجتماعی، محتوایی ارزشمند داشته باشید.

لینک خارجی تولید محتوا در کرمان

تولید محتوا برای اینستاگرام

تولید محتوا برای اینستاگرام

– تولید محتوای تصویری در قالب پست و استوری

– تولید محتوای تصویری با متن متحرک در قالب پست و استوری

– تولید فیلم تبلیغاتی (فتوکلیپ) در قالب پست و استوری

– هشتگ گذاری هدفمند

تولید محتوا برای وب سایت

تولید محتوا برای وب سایت

– تولید محتوای متنی طبق استانداردهای سئو

– تولید محتوای تصویری (اسلایدشو، بنرهای تبلیغاتی و اینفوگرافیک)

– تولید فیلم تبلیغاتی در قالب فتوکلیپ

– بنر تبلیغاتی متحرک

نمونه کارهای تولید محتوا

محتوا به صورت فتوکلیپ

محتوا به صورت فتوکلیپ

بنر متحرک برای وب سایت

بنر متحرک برای وب سایت

محتوای متنی سئو شده

محتوای متنی سئو شده

محتوای تصویری برای اینستاگرام

محتوای تصویری برای اینستاگرام

با ما تماس بگیرید

شهر کرمان

۰۹۰۲۶۵۷۱۹۷۵

مهندس داوود طغرلی