سئو در کرمان

سئو در کرمان

برای اینکه وب سایت خود را در صفحات اول گوگل بیابید، دیجیتال مارکتینگ ثامن را انتخاب کنید. ما سئو در کرمان را انجام می دهیم.

سئو (SEO) چیست؟

Search Engine Optimization که کوتاه شده این عبارت کلمه SEO است و به معنی بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو می باشد.

کاربرد سئو چیست؟

شما هر اندازه که برای کسب و کار خود وب سایت زیبایی طراحی کنید، در صورتی که آن بازدید کننده ای نداشته باشد، اصلا فایده ای برای شما نخواهد داشت. سئو شامل مجموعه اقداماتی است که توسط متخصصان این حوزه انجام می شود تا وب سایت شما برای موتورهای جستجو، علی الخصوص گوگل بهینه شده تا در صفحات ابتدایی گوگل قابل مشاهده باشید.

هر چه سایت شما در صفحات ابتدایی گوگل قرار گیرد، امکان جلب مشتری بیشتر بوده و در نتیجه فروش و همچنین درآمد شما بالاتر خواهد رفت. سئو از مسائل بسیار مهم در حوزه دیجیتال مارکتینگ می باشد که کسب و کار شما را رونق می بخشد.

سئو در چه مدت بازدهی خود را نشان می دهد؟

بسیاری از مشتریان توقع دارند وقتی کار سئو بر روی سایت شان آغاز می شود، یک شبه به صفحات ابتدایی گوگل برسند که این حتما توقع نا به جایی است.

از روز اولی که اقدامات سئو بر روی سایت تان اعمال شود تا زمانی که صفحات وب سایت شما در گوگل و صفحات ابتدایی آن نمایان شوند بستگی به تعداد رقبای شما در فضای وب دارد.

هر چه رقبای شما بیشتر باشند، مسلما مدت زمان بیشتری طول می کشد تا شما به نتیجه دلخواه خود برسید. حداقل مدت زمانی که متخصصان این حوزه پیش بینی می کنند، ۶ ماه می باشد.

اگر بخواهم از تجربه شخصی خودم برای شما بگویم، مواردی بوده است که کمتر از این مدت بازدهی خود را نشان داده اند و یا حتی مواردی هستند که بعد از گذشت ۶ ماه هنوز بازدهی خود را نشان نداده اند. چون تعداد رقبا و صفحات وب مرتبط با موضوع شما بسیار بیشتر بوده و مسلما مدت زمان بیشتری می خواهد تا به نتیجه دلخواه برسید.

به روز بودن وب سایت، موثر در بهبود رتبه سئو

نوشتن مطالب مرتبط با کسب و کارتان به صورت مداوم در سایت، در بهبود رتبه سئو، تاثیر بسیار مثبتی دارد. در واقع طراحی وب سایت، تازه آغاز یک راه است و شما حتما به شخصی که بتواند سایت تان را پشتیبانی و به روز رسانی نماید نیاز دارید که از دیگر خدمات دیجیتال مارکتینگ ثامن پشتیبانی و به روز رسانی وب سایت ها و نوشتن مطالب مرتبط با کسب و کارها بر طبق استانداردهای سئو می باشد.

لینک خارجی سئو در کرمان

نمونه کارهای سئو

مجموعه معماری کاط

شرکت معماری کاط

آی وی اف مدیا

آی وی اف مدیا

ثامن گرافیک

ثامن گرافیک

با ما تماس بگیرید

شهر کرمان

۰۹۰۲۶۵۷۱۹۷۵

مهندس داوود طغرلی