5 اشتباه متداول در سئو

صاحبان وب سایت، زمان زیادی را برای بهینه سازی سایت برای موتورهای جست و جو صرف می کنند اما تعداد کمی از آنها در گرفتن نتایج مطلوب موفق می شوند و این امر به این دلیل است که آنها روی سئو متمرکز می شوند ولی از ابزار درستی بهره نمی گیرند. ۵ اشتباه متداول در سئو

5 اشتباه متداول در سئو

در طول روز از وب سایت های متعددی دیدن می کنیم اما تعداد کمی از آنها را می پسندیم. همه اینها به چگونگی بهینه سازی سایت بستگی دارد. دلایل عمده ای که در سئوی یک وب سایت شما را به اشتباه می اندازند بررسی میکنیم:

۱- برچسب کلید واژه

برچسب کلید واژه می بایست به دقت کنترل شود. هرگز از کلمات بی ربط به مطالب وب سایت تان به عنوان برچسب کلید واژه استفاده نکنید. استفاده از کلمات کلیدی بی ربط، عمل بیهوده ای است که می تواند هزینه های زیادی را برای شما به دنبال داشته باشد. از به کار بردن صد نوع متفاوت از جمله و یا املا برای یک کلمه خودداری کنید. به هنگام انتخاب به کاربردن کلمات کلیدی در برچسب ها دقت کنید. علاوه بر این، نباید بیش از ۲۰ کلمه در برچسب کلمات کلیدی استفاده کنید.

۲- چکیده برچسب

چکیده برچسب کلمات کلیدی، مشابه برچسب است. از آن با توجه به کاربران مورد هدف در تگ های متا برای افزایش تراکم کلمات کلیدی استفاده می شود. از این مورد اغلب برای جایگزینی شرح برچسب استفاده می شود. بیش از اندازه از چکیده برچسب کلمات کلیدی استفاده نکنید چرا که با این کار شما یک فضای انباشته خواهید داشت. وب سایت های بسیاری وجود دارند که در تگ های متای خود چکیده برچسب ندارند.

۳- شرح برچسب

تگ متا دیسکریپشن یا شرح برچسب جمله ای است که در صفحات جست و جو برجسته است. همیشه در قسمت شرح برچسب با کلمات کلیدی عبارات کوتاهی بنویسید. شما می توانید از طریق کلیک بر روی مشروح برچسب ها توسط بازدیدکنندگان، آنها را به خود جلب کنید.

۴- عنوان برچسب

عنوان برچسب برای کاربران و موتورهای جست و جو اهمیت بسیاری دارد. این عنوان است که بازدیدکنندگان در صفحه جست و جوگر خود مشاهده می کنند و موتورهای جست و جو اهمیت زیادی به عنوان برچسب ها می دهند. در صورتی که این امر بهینه سازی نشود، ممکن است که شما بازدیدکنندگان بالقوه خود را از دست بدهید. عنوان برچسب می بایست برای هر صفحه متفاوت باشد. یک عنوان منحصر به فرد برای هر صفحه تعریف کنید که مرتبط با تمام اطلاعات مندرج در آن صفحه باشد.

۵- محتوا

پس از بهینه سازی متا تگ، نوبت به بهینه سازی محتوا می رسد. همانطور که هر صفحه، برچسب کلمات کلیدی، شرح کلمات کلیدی، چکیده و عنوان متفاوتی دارد، محتوای هر صفحه نیز می بایست متفاوت باشد. هنگامی که شما محتوای مطلوب و با کیفیتی در هر صفحه از وب سایت خود داشته باشید، بهینه سازی وب سایت انجام خواهد شد.

دیجیتال مارکتینگ ثامن ارائه دهنده خدمات دیجیتال مارکتینگ می باشد. در صورتی که قصد آنلاین سازی کسب و کار خود را دارید به ما مراجعه فرمایید. ما خدمات طراحی سایت، سئو، تولید محتوا برای سایت و شبکه های اجتماعی و طراحی گرافیک را انجام می دهیم. پیشاپیش از حسن اعتماد شما سپاسگزاریم.

لینک خارجی

عبارات کلیدی: دیجیتال مارکتینگ ثامن – ۵ اشتباه متداول در سئو – سئو – بهینه سازی سایت – طراحی سایت – طراحی وب – طراحی وب سایت – بازاریابی اینترنتی – طراحی فروشگاه اینترنتی – طراحی فروشگاه آنلاین – دیجیتال مارکتینگ – تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *