دلایل اهمیت وبلاگ نویسی

تمام بازاریابان ارزش محتوای با کیفیت را درک کرده اند و برای تولید محتوا سرمایه گذاری ویژه ای می کنند. می دانید که ایجاد محتوای مداوم و با کیفیت برای موفقیت شما ضروری است. تولید محتوای با کیفیت فقط به نفع برنامه بازاریابی محتوای شما نیست بلکه در کل سازمان شما تفاوت ایجاد می کند. دلایل اهمیت وبلاگ نویسی

دلایل اهمیت وبلاگ نویسی

طبق آمار، وب سایت هایی که وبلاگ دارند و تولید محتوا می کنند بین ۵۰ تا ۶۰ درصد بازدید بیشتری دارند همچنین سازمان هایی که از بازاریابی محتوا استفاده می کنند حدود ۳۰ درصد فروش بیشتری دارند که رقم زیاد و قابل توجهی است.

تاثیر گرفتن از محتوا بستگی به میزان کیفیت آن دارد. در تولید محتوا باید مراحل زیادی طی شود که شامل تدوین استراتژی، برنامه ریزی، نوشتن محتوا، ویرایش و موارد دیگر است. ایجاد محتوای عالی با یک فرایند کاملا ثابت شروع می شود.

منظور از تولید محتوا چیست؟

تولید محتوا فرآیند ایجاد ایده های موضوعی است که برای شخصیت خریدار شما جذاب است که محتوای نوشتاری یا بصری را در مورد آن ایده ها ایجاد می کند و این اطلاعات را به عنوان یک پست وبلاگ، فیلم، اینفوگرافیک یا قالب های دیگر در دسترس مخاطبان قرار می دهد.

از آنجا که محتوا می تواند انواع مختلفی داشته باشد (پست وبلاگ، ویدئو، کتاب الکترونیکی، توییت، اینفوگرافیک، تبلیغات و چند مورد دیگر) روند تولید محتوا بسیار حساس است و همیشه آنطور که به نظر می رسد ساده نیست. اما انجام خوب آن می تواند واقعا بر تجارت شما تاثیر بگذارد. در حقیقت، تحقیقات اخیر ثابت می کند که ایجاد محتوای آموزشی با کیفیت باعث می شود مشتریان ۱۳۱ درصد بیشتر از کسب و کار شما خرید کنند.

چرا تولید محتوای عالی اینقدر مهم است؟

روزانه میلیونها محتوا بصورت آنلاین منتشر می شود. برای برجسته شدن و تاثیرگذاری بر مشتریان، محتوای شما باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد. این بدان معناست که نه تنها به خوبی نوشته و طراحی شده است، بلکه با توجه به نیازهای مخاطبان شما نیز توسعه یافته است. تفاوت بین محتوای با کیفیت و بی کیفیت بسیار واضح است! محتوای عالی بارها و بارها دیده می شود در حالی که محتوای ضعیف در لابه لای صفحات اینترنت ناپدید می شود.

میزان تلاش شما برای محتوای برند تجاری تان مستقیما با ارزشی که از آن کسب می کنید، متناسب است. محتوای با کیفیت بالا به شما کمک می کند:

– به عنوان یک رهبر فکری معتبر برجسته شوید.

– مشترکین و لیست ایمیل خود را افزایش دهید.

– ترافیک وب سایت خود را افزایش دهید.

– مشتریان خود را درگیر برند خود نگه دارید.

– پول دربیاورید

تدوین استراتژی تولید محتوا

بازاریابی محتوای خود را ارزیابی کنید تا بدانید چه نوع محتوایی برای رسیدن به بزرگترین هدف بازاریابی تیم خود نیاز دارید. بنابراین قبل از شروع به نوشتن هر چیزی، هدف اصلی خود را مشخص کنید. بیشتر اهداف تولید محتوای شرکت ها در یکی از این سه حوزه هدایت مشتریان، رهبری جریان فکری شرکت و سئو جای می گیرند. اهداف هر شرکتی برای تولید محتوا متفاوت است اما شرکت هایی که وب سایت برای آن ها مهم است سئوی سایت را هدف اصلی تولید محتوای خود قرار می دهند، چون از مهم ترین المان های سئوی داخلی محسوب می شود.

پیدا کردن موضوع محتوا

در این مرحله باید روی موضوعات کلی مورد علاقه مخاطبان خود تمرکز کنید. موضوعات خاص و اختصاصی مقاله را برای مراحل بعدی در فرآیند تولید محتوا بگذارید. به تجزیه و تحلیل وب سایت خود بنگرید و کمی تحقیق در مورد کلید واژه انجام دهید تا موضوعاتی که برای مخاطبان شما مفید است را پیدا کنید.

همیشه با تیم فروش خود در ارتباط باشید. نمایندگان فروش شما هر روز مستقیما با مخاطبان شما صحبت می کنند. چه کسی بهتر از تیم فروش در مورد بزرگترین سؤالات، چالش ها و اولویت های مشتریان آینده شما اطلاعات دارد؟

دیجیتال مارکتینگ ثامن ارائه دهنده خدمات دیجیتال مارکتینگ در کرمان می باشد. در صورتی که قصد آنلاین سازی کسب و کار خود را دارید به ما مراجعه فرمایید. ما خدمات طراحی سایت، سئو، تولید محتوا برای سایت و شبکه های اجتماعی و طراحی گرافیک را انجام می دهیم. پیشاپیش از حسن اعتماد شما سپاسگزاریم.

لینک خارجی

عبارات کلیدی: دیجیتال مارکتینگ ثامن – دلایل اهمیت وبلاگ نویسی – سئو در کرمان – بهینه سازی سایت در کرمان – طراحی سایت در کرمان – طراحی وب در کرمان – طراحی وب سایت در کرمان – بازاریابی اینترنتی در کرمان – طراحی فروشگاه اینترنتی در کرمان – طراحی فروشگاه آنلاین در کرمان – دیجیتال مارکتینگ کرمان – تولید محتوا در کرمان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *