موارد غیر قابل بیان توسط بازاریاب اینترنتی

در این مقاله با ۵ موردی آشنا می شوید که یک مدیر بازاریابی خوب آن را بیان نمی کند. اگر شما بدین گونه عمل می کنید و بر روی بهینه سازی موتورهای جستجو، بازاریابی رسانه های اجتماعی و … تمرکز دارید، بدون شک در کسب و کار به موفقیت خوبی خواهید رسید. اگر برای شما اینچنین نیست باید مسیر و راه خود را تغییر دهید. موارد غیر قابل بیان توسط بازاریاب اینترنتی

موارد غیر قابل بیان توسط بازاریاب اینترنتی

۱- بهینه سازی موتورهای جستجو از اهمیت برخوردار نیست

با استفاده از سئو می توان یک وب سایت را به نزدیکترین جایگاه در بالاترین نتایج موتورهای جستجو رساند. آمارها نشان می دهد که ۷۵% کاربران به دیگر صفحات نتایج جستجو مراجعه نمی کنند. یک مدیر بازاریابی خوب هیچ گاه این موضوع را حذف نمی کند و بیشترین سرمایه گذاری را در این حوزه انجام می دهد که در نتیجه باعث افزایش ترافیک و مخاطبان شما می شود.

۲- نیازی به استفاده از بازاریابی در رسانه های اجتماعی نمی باشد

تحقیقات اخیر نشان داده است که:

– ایجاد تجارت از طریق رسانه های اجتماعی بیشتر از استفاده از موارد دیگر می باشد.

– %۴۶ کاربران آنلاین برای خرید از حساب های رسانه های اجتماعی خود استفاده می کنند.

– شرکت هایی که هزاران مخاطب از طریق شبکه های اجتماعی دارند، ماهانه تعداد بازدید کنندگان وب سایتشان افزایش چشم گیری خواهد داشت.

این ها مزایای رسانه های اجتماعی بودند. با این حال این مدیران هستند که برای استفاده از آن تصمیم می گیرند. رسانه های اجتماعی تنها بهترین راه برای افزایش مخاطبان و بازدید کنندگان جدید می باشند.

۳- من هیچ ایده ای ندارم

یک مدیر بازاریابی خوب و حرفه ای هیچ گاه این جمله را بر زبان نمی آورد. یک مدیر باید تمام جوانب را بررسی کند و تمام اطلاعات مورد نیاز در راستای هدف را کسب کند. بهترین کار برای این موضوع پیگیری فروش شما می باشد.

۴- من زمان برای ایجاد محتوای مناسب ندارم

محتوا به عنوان عامل بسیار مهمی در بهینه سازی موتورهای جستجو در نظر گرفته می شود. پس از آن موتورهای جستجو شروع به تحلیل کلمات و محتوای شما می کنند تا در رابطه با موضوع وب سایت شما آگاهی پیدا کنند. اگر محتوا به تعداد مناسب در سایت موجود نباشد چگونه می توانند کار خود را پیش ببرند و وب سایت شما را برای نتایج موضوعی نمایش دهند؟

کاربران آنلاین تمایل دارند که مطالب آموزنده را مشاهده کنند. اگر وب سایت شما این چنین نباشد کاربران به سرعت وب سایت شما را ترک خواهند کرد. اما اگر بر خلاف آن باشد کاربران زمان بیشتری را در سایت شما سپری خواهند کرد که یک پارامتر خوب در سئو محسوب می شود.

۵- من تمام نکات بازاریابی را می دانم

مدیران بازاریابی خوب همیشه اعتراف می کنند که حرفه آنان لذت بخش ترین و سرگرم کننده ترین کار می باشد و همیشه آنان را به چالش می کشد. دلیل آن این است که بازاریابی همیشه در حال تغییر است. در نتیجه نمی توان گفت که در یک صنعت تمام نکات بازاریابی را می دانیم.

این واقعیت وجود دارد که در قرن ۲۱، افراد بسیار هوشمندانه در کسب اطلاعات، جستجو و خرید عمل می کنند. پس هرگز قادر به درک کامل راز و رمز بازاریابی نخواهیم بود. همیشه تکنیک های بازاریابی جدید برای یادگیری وجود دارد.

دیجیتال مارکتینگ ثامن ارائه دهنده خدمات دیجیتال مارکتینگ در کرمان می باشد. در صورتی که قصد آنلاین سازی کسب و کار خود را دارید به ما مراجعه فرمایید. ما خدمات طراحی سایت، سئو، تولید محتوا برای سایت و شبکه های اجتماعی و طراحی گرافیک را انجام می دهیم. پیشاپیش از حسن اعتماد شما سپاسگزاریم.

لینک خارجی

عبارات کلیدی: دیجیتال مارکتینگ ثامن – موارد غیر قابل بیان توسط بازاریاب اینترنتی – سئو در کرمان – بهینه سازی سایت در کرمان – طراحی سایت در کرمان – طراحی وب در کرمان – طراحی وب سایت در کرمان – بازاریابی اینترنتی در کرمان – طراحی فروشگاه اینترنتی در کرمان – طراحی فروشگاه آنلاین در کرمان – دیجیتال مارکتینگ کرمان – تولید محتوا در کرمان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *