هدف از طراحی یک وب سایت چیست؟

انواع وب سایت بسته به اینکه مخاطبان مورد نظرشان چه کسانی هستند، اهداف مختلفی دارند. برخی از وب سایت ها در جهت فروش محصولات، برخی در جهت ارائه اطلاعات و برخی دیگر فقط برای سرگرمی هستند. بیایید نگاهی به انواع مختلف وب سایت بیندازیم. هدف از طراحی یک وب سایت چیست؟

هدف از طراحی یک وب سایت چیست؟

وب سایت های اطلاعاتی

هدف از یک وب سایت اطلاعات محور، انتقال اطلاعات مفید به کاربران خاص است تا خواننده مطلب جدیدی یاد بگیرد و موضوع را بهتر درک کند. این وب سایت ها ممکن است حاوی چگونگی، نکات، اصلاح، راهنمایی، اطلاعات پشتیبانی، دستورالعمل ها و … باشند.

وب سایت های سرگرمی

این وب سایت ها، اطلاعات سرگرم کننده ای را برای بازدیدکنندگان به نمایش می گذارند. مجلات آنلاین، وب سایت های اخبار افراد مشهور، اخبار ورزشی، فیلم و موسیقی و … تعدادی از این وب سایت ها می باشند. این وب سایت ها به گونه ای طراحی شده اند که به طور مداوم به روز می شوند تا کاربران برای کسب اطلاعات بیشتر مدام به آنها مراجعه کنند. با استفاده از محتوای پویا، مانند ویدئوها، پادکست ها، تصاویر و …، می توان آنها را جذاب تر کرد.

وب سایت های تجارت الکترونیکی

هدف وب سایت های تجارت الکترونیکی فروش محصولات به کاربران است. موفق ترین وب سایت ها برای دستیابی به درصد بالایی از خرید، با دقت بهینه سازی شده اند. برای دستیابی به موفقیت، وب سایت های تجارت الکترونیکی باید از آخرین تکنیک های فروش آنلاین استفاده کنند.

بسیاری از عناصر مهم در ایجاد یک وب سایت تجارت الکترونیکی موفق وجود دارد مانند ساخت وب سایت سریع و جذاب، استفاده از گزینه های پرداخت مناسب، ریسپانسیو بودن سایت و …

وب سایت های تجاری مبتنی بر خدمات

هدف یک وب سایت تجاری مبتنی بر خدمات این است که بازدیدکنندگان وب سایت را متقاعد کند که باید مشتری خدمات شرکت شوند. این کار با قرار دادن شرکت به عنوان یک سرویس دهنده قابل اعتماد، شایسته و با تجربه در بازار هدف انجام می شود.

بازدیدکنندگان با مرور وب سایت شرکت ها قبل از هرگونه تماس تلفنی، خدمات ارائه شده توسط آنها را مشاهده می کنند. در طی این روند، بازدیدکنندگان در تلاشند بهترین شرکتی را پیدا کنند که نیازهای آنها را برآورده کند. آنها در تلاشند تا اطمینان حاصل کنند که شرکت مورد نظر چقدر در کار خود متخصص است؟ کیفیت خدماتی که انجام می دهد چقدر است؟ آیا این شرکت از شهرت خوبی برخوردار است؟ و مدت زمانی که شرکت در این تجارت فعالیت داشته چقدر است؟

با ارائه اطلاعات و مقالات، نمونه کارهایی از شما، تصاویر و فیلم ها، نظرات مشتریان و … می توان به بازدیدکنندگان در انتخاب شرکت کمک کرد.

وبلاگ ها

هدف یک وبلاگ ارائه مطالبی به روز شده مرتبط با کسب و کار شما برای پویا بودن و در نتیجه بهبود سئوی وب سایت شما در نتایج جست و جوی گوگل است. به طور معمول یک وب سایت توسط یک فرد یا یک گروه کوچک اداره می شود که وظیفه به روز رسانی آن را عهده دار می باشند.

وبلاگ های شخصی و حرفه ای بسیاری وجود دارند که خواندن آنها سرگرم کننده است و دیدگاه کاملاً شخصی در مورد زندگی یک فرد را دارند. وبلاگ ها می توانند برای سرگرمی باشند یا به عنوان یک ژورنال آنلاین یا توسط شرکت ها مورد استفاده قرار گیرند تا مشتریان خود را در جریان آنچه در شرکت رخ می دهد قرار دهند.

مهم نیست که چه نوع وب سایتی می خواهید داشته باشید، ما می توانیم به شما در ساخت هر نوع وب سایتی که نیاز دارید کمک کنیم. مشاوره با ما در این زمینه می تواند بسیار نتیجه بخش باشد. دیجیتال مارکتینگ ثامن آماده ارائه خدمات در زمینه طراحی انواع وب سایت در کرمان است.

لینک خارجی

عبارات کلیدی: دیجیتال مارکتینگ ثامن – هدف از طراحی یک وب سایت چیست؟ – طراحی سایت در کرمان – طراحی وب در کرمان – طراحی وب سایت در کرمان – بازاریابی اینترنتی در کرمان – طراحی فروشگاه اینترنتی در کرمان – طراحی فروشگاه آنلاین در کرمان – دیجیتال مارکتینگ کرمان – طراحی سایت ریسپانسیو در کرمان – طراحی سایت واکنشگرا در کرمان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *