CMS، منافع آن و این که چرا به آن احتیاج دارید

CMS مخفف Content Management System می باشد و به معنی سیستم مدیریت محتوا است. برای ساخت یک وب سایت مدرن از CMS استفاده می شود و به شما اجازه می دهد که بتوانید محتوای وب سایت خود را مدیریت کنید. سه سیستم رایج مدیریت محتوا WordPress ،Joomla و Drupal می باشند. بعضی از سیستم های کمتر شناخته شده مدیریت محتوا عبارتند از Squarespace ،Weebly و WIx. اگر چه بهتر است بگوییم که Squarespace در حال پیشرفت و حرکت است. CMS، منافع آن و این که چرا به آن احتیاج دارید

CMS، منافع آن و این که چرا به آن احتیاج دارید

بر عکس خلق یک وب سایت از طریق HTML، طراحی از طریق CMS به شما این امکان را می دهد تا تغییرات سیستمی گسترده ای را سریع و بدون نیاز به دانش تکنیکی، اعمال کنید. این موضوع به یک کاربر اجازه می دهد که بتواند به راحتی یک محتوا را خلق، ویرایش و منتشر کند. سایتی که از طریق HTML نوشته شده باشد خیلی انعطاف پذیر نیست و هر تغییر کوچک باید برای تک تک صفحات اعمال شود.

بعضی مواقع ما در دیجیتال مارکتینگ ثامن با مشتری ها کار می کنیم تا مطمئن شویم آن ها بیشتر ابزارهای کارآمد و منابع آماده شده برای بهینه سازی هر چه بیشتر وب سایت را دریافته اند. به همین دلیل ما به طور مستمر با مشتریانمان در ارتباط هستیم تا به آن ها کار کردن با CMS را آموزش دهیم تا مزایای سیستم های مدیریت محتوا را درک کنند.

چهار مزیت برتر یک سیستم مدیریت محتوا عبارتند از :

فرآیند کار آمد

استفاده از یک سیستم مدیریت محتوا، فورا فرآیند بین کپی طراحی وب و وب سایت واقعی و انتشار مطلب به روی آن را بهینه می کند. ارسال سریع مطالب یکی از مهم ترین خصوصیات برای بسیاری از سازمان ها به حساب می آید.

امکان داشتن چند نویسنده

بر هیچ کس پوشیده نیست که مدیریت محتوای وب برای بسیاری از تجارت ها به یک چالش تبدیل شده است؛ مخصوصا برای سازمان های بسیار بزرگ که از لحاظ جغرافیایی در حال گسترش هستند. به غیر از مدیریت محتوا به طور گسترده، تیم شما باید بتواند از یک هاب تمام مطالب را مدیریت کند. برای درگیر کردن موثر مخاطبان، امکان پیش نویس، تایید و انتشار هر چه سریع تر مطالب، بسیار مهم است.

یک موقعیت برای تمام صفحات

داشتن یک محل متمرکز برای کپی، یکی از بزرگترین مزایای CMS است. هنگام استفاده از این منبع قدرتمند، شما می توانید به راحتی تمام محتویات سازمانی را در یک مخزن ذخیره کنید. کارمندان مربوطه بعد از پست یک محتوا و آمادگی آن برای دیده شدن، یک اعلامیه دریافت می کنند و هرگاه که بخواهند با توجه به دسترسی داده شده می توانند آن را ویرایش کنند. داشتن یک نقطه متمرکز نه تنها به شما و تیم تان این امکان را می دهد که متحد و متمرکز باقی بمانید، بلکه امکان بررسی تغییرات را در طولانی مدت به شما می دهد.

شخصی سازی آسان

در آخر، یک سیستم مدیریت محتوا به کاربران این امکان را می دهد تا سایت شان را هر طور که دوست دارند توسط پلاگین ها و ویجت ها شخصی سازی کنند. این مشخصات اضافی به شما این اطمینان را می دهد که داده ها و پست هایتان در مقابل تغییرات غیر منتظرانه و ناخواسته، امن می ماند.

کنترل، دقت و امنیت تنها چند مزیت از مزایای زیاد یک CMS است. امروزه ابزارهای بسیار مفیدی برای خلق و اجرای یک وب سایت منحصر به فرد وجود دارد. اگر به دنبال شخصی هستید تا شما را در ساخت و تنظیم یک CMS یاری کند، با ما تماس بگیرید.

دیجیتال مارکتینگ ثامن ارائه دهنده خدمات دیجیتال مارکتینگ می باشد. در صورتی که قصد آنلاین سازی کسب و کار خود را دارید به ما مراجعه فرمایید. ما خدمات طراحی سایت، سئو، تولید محتوا برای سایت و شبکه های اجتماعی و طراحی گرافیک را انجام می دهیم. پیشاپیش از حسن اعتماد شما سپاسگزاریم.

لینک خارجی

عبارات کلیدی: دیجیتال مارکتینگ ثامن – CMS، منافع آن و این که چرا به آن احتیاج دارید – سئو – بهینه سازی سایت – طراحی سایت – طراحی وب – طراحی وب سایت – بازاریابی اینترنتی – طراحی فروشگاه اینترنتی – طراحی فروشگاه آنلاین – دیجیتال مارکتینگ – تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *